2010-08-31
 18:06:03

Veronica vill ha..

I dagens "Veronica vill ha.." så har jag tagit fram lite fina saker som jag jättegärna skulle vilja ha, men knappast skulle få p.g.a. att det är för dyrt..


Denna underbara jacka i med krage i fårpäls och designad av självaste Kenza. Tyvärr kostar den 1995:- så den är ganska mycket för dyr för mig.. men man kan ju alltid drömma om att vinna den, för det kan man nämligen göra genom skriva en kommentar i ett inlägg på denna sida: www.jofama.blogg.se Det har jag gjort och jag håller tummarna så de blir blå =)


499:- på DinSko.
Har aldrig provat såna här själv, vet inte ens om jag skulle passa i dem,
men de är ju så jäkla snygga!!


Först hatade jag dem, sen brydde jag mig inte så mycket om dem..
Men nu älskar jag dem! Jag kanske inte använder den på stan som Kissie
direkt, men det är ju världens bästa mysplagg!!
499:- på Bikbok och finns i 4 andra färger :)


Caroline
PUBLICERAT: 2010-09-01, 10:29:41 | URL: http://caroliiineeh.blogg.se/

Jättefin blogg:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: