2010-08-24
 23:12:12

Tuesday!

Idag har det varit en ganska bra dag! :)
Hade sovmorgon i en halvtimme på morgonen och sen var det matte, modern dans, bild och engelska på schemat. Härligt att dansa idag igen, men jag har haft så sjukt ont i min vänstra höft hela kvällen, kanske är det träningsvärk eller så är det bara att jag slagit i mitt höftben där så många gånger under danslektionen idag.. aja ont gör det i alla fall :)

Efter skolan hämtade mamma mig och jag var på ett låångt besök hos älskade tandläkaren :P Det är typ bestämt nu att jag ska få tandställning i höst så nu sker alla förberedelser.. scary! :D
Sen var mamma och jag och handlade mat på Coop, ibland kan det faktiskt vara kul att handla mat, när man är på gott humör :P

När jag kom hem sen så spelade jag lite sims, har fått låna ett simsspel från BomBom (www.ebomgren.blogg.se) så det installerade jag och körde lite :D
Men nu har jag precis bokat in busstur till Liseberg, åhh så roligt!! Nu får man bara hoppas på bra väder :)
På lördagmorgon åker jag och sofia iväg, just nu ser det ut som att det bara blir vi 2, vilket är lite synd eftersom tanken var att vi skulle vara typ 8 pers.. men ibland blir saker inte riktigt som man har tänkt sig.. men vi ska självklart ha superduper kul ändå!! :)

Nu ska jag eventuellt göra i ordning lite te och titta på ett vänneravsnitt och sen sova :D
Godnatt :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: