2010-08-21
 15:45:52

Snart blir det fest :D

Det blev ganska ok igår i alla fall, vissa saker kunde varit bättre, men kvällen blev lyckad i alla fall :)

Idag har jag städat i mitt rum och har fixat inför kvällen, det kommer 7 underbara tjejer hit och ska fira lilla mig :) Jag har peppat och har äntligen kommit på vem jag ska klä ut mig till, jag har nämligen tema kändis på min fest så alla ska klä ut sig till valfri kändis, förhoppningsvis blir det lyckat och att ingen säger vem man är.. förrens vi kört min lilla lek jag har planerat :)

Men nu kom jag nyss ut ur duschen och ska fixa i ordning mig och sen kommer tjejerna mellan 16.30-17.00, nånting där :)
Ska fota massor, bilder kommer upp här imorgon!
Nu har jag bråttom!!

Puss, hej <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: