2010-08-03
 23:24:23

Billigt nöje (!)

Gjorde ett stort fynd när jag var i Söderköping idag! De sålde lite böcker och gamla filmer i en affär och gissa vad jag hittade bland allt.. Vänner - Säsong 10, köpte den självklart, för 20 ynka kronor!!
Kollade nu när jag kom hem vad den kostade, 169 :-
Jäklar så bra det känns nu då.. Jag har tjänat 149 kr.. :D
Nananananana...


klara, en av alla andra
PUBLICERAT: 2010-08-03, 23:40:00 | URL: http://rantanen.blogg.se/

jaa. Har varit där när jag var liten, men ska bli så kul att åka dit!



Har du varit där någon gång ?



Och vänner, bästa serien ever <3


eroooticaaa
PUBLICERAT: 2010-08-04, 00:09:52 | URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, sextips, ställningar, myter osv:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: