2010-08-19
 22:53:06

bad!

Åhh, känner hur uppdateringen blir sämre och sämre här ju fler dagar jag går i skolan, men det är väl helt enkelt bara att inse att man inte kan uppdatera lika mycket.. Man får väl helt enkelt satsa på helger istället!

Idag har vi haft klassisk balett på dansen! Första riktiga balettlektioner.. ser fram emot morgondagens träningsverk, hm..
Sen hade vi so, ganska slappt eftersom det var vår första so-lektion så det hände i så mycket där.. Kollade på schoolsoft förut bara.. det står att vi ska lämna in en inlämningsuppgift nästa torsdag, whaaat? Vi har ju inte fått reda på någon läxa.. hoppas det fixar sig i alla fall..
Sen var det lunch, sen bytte vi om till 80-tals kläder och hade gympa på Stora Torget mitt i stan, gush! Och som om det inte vore nog hade vi catwalk också, självklart var man den första som skulle "catwalka" mitt framför de andra klasserna på Folkuniversitetet.. haha, men lyckad blev själva nollningen i alla fall :)
Sen fick vi rusa till mattelektion, där hände det heller ingenting.. så vi hoppar direkt till ett lite annorlunda ämne vi hade i slutet av dagen, kultur- och idehistoria! Det var faktiskt kul och vår lärare, Janne, liknar Ola Lindholm, ni vet han som var med i bolibompa och var programledare för Wild Kids som man ville vara med i när man var liten.. :D


Japp, där är han, vår lärare! (ja, men typ!!)

Sen slutade vi och då dök Louisa upp så då snackade vi lite med henne :) Sen gick vi i klassen som var kvar till Liv (www.livaira.blogg.se) och sen gick vi ned till dansstudion och satt och snackade med 2orna och åt kakor :)
Efter det tog jag bussen till farmor & farfar och åt middag där, kom nyss hem..

Snart ska jag fortsätta på min lilla svenska-uppsats men först ska spruta vatten på mig själv (mitt sätt att säga, duscha) :D

Vi hörs innan jag ska sussa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: