2010-08-26
 22:08:06

Bad..

Ja, asså jag ska inte bada.. utan med rubriken menar jag att vissa saker går ganska "bad" just nu..
Hittade ingen att träffa efter skolan idag heller så det var bara att åka hem och bara ha allmänt tråkigt.. Satt mest vid datorn, sen pratade jag i telefon ett tag med Sofia, jäklar vad jag saknar den underbara ungen <333 Men på lördag blir det ju liseberg, så det blir det en heldag med bara henne, puss på det <3

Efter det kom mamma hem, jag lagade lite mat åt oss och sen pratade jag lite med farmor på telefon :)

Tittade nyligen klart på "Miss March", riktigt bra film :) Den muntrade upp mig lite, så nu känns saker lite, lite bättre!

Men nu ska jag göra klart engelskaläxan och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig (tidigt)! :)

Godnatt! :*
/veronica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: