2010-08-14
 01:26:47

Back!.. To stay.

Shiiiit, det var riktigt länge sen jag uppdaterade bloggen nu, men jag har haft mina skäl :)
Kom nyligen hem från Stockholm där jag inte haft tillgång till att blogga överhuvudtaget, jag har varit på Bounce Summercamp!! Det var så roligt och det var någonting som jag verkligen vill göra om! <3
Jag, Hilda och Liv bodde i min farmor och farfars lägenhet på Östermalm, jättemys, och vi dansade alltså på Balettakademin på Birger Jarlsgatan :)
Vi hade 2 lektioner per dag som höll på i 1,5 h och jag har aldrig, jag menar ALDRIG svettats så mycket under 5 dagar! Det var helt sjukt alltså, min rygg var helt plaskblöt efter de flesta passen. Men nu börjar jag känna träningsvärken smyga sig fram.. Hmm.. HELLO PAIN!
Men självklart har det varit sjukt kul! En stalker fick man med på köpet också, men honom berättar jag mer om imorgon.. :D Och på tal om de människor som jag dansade med under veckan... jag är väldigt svag för söta, långa killar som kan dansa... Totally!

Tryckte nyligen i mig lite "nightfood" efter som jag inte ätit något på flera timmar, nudlar med kycklingsmak funkar alltid!

Nu ska jag gå och lägga mig, är lite trött, förvänta er mååånga blogginlägg imorgon!

Puss! /Veronica


josefine
PUBLICERAT: 2010-08-14, 10:29:32 | URL: http://technicolor.blogg.se/

Rätt svar från "Vad föreställer bilden" finns nu på bloggen :) 6 personer blev länkade, kolla om någon av dem är du :) Ha en fortsatt trevlig morgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: