2010-08-18
 17:33:12

18 Augusti

Kom hem från skolan för ett tag sen, åt lite nudlar (eftersom jag aldrig blir mätt på den maten man får i skolan..) och tittade på Vänner.
Skoldagen var väl bättre än igår, men den förstördes dock ganska mycket för att jag glömde att ta på mig strumpor idag så jag gick barfota i mina nya tygskor, och jag fick såna jäkla skoskav!! Det gjorde så pissont hela tiden och jag kunde inte springa och inte gå normalt, så dagen bestod mest av plågor, tyvärr..
Hoppade över aktiviteterna med resten av skolan idag efter skoltid och åkte hem och tog hand om mina fötter istället, men egentligen ville jag vara med.. men jag kände att jag inte klarade av det.. Jäkla fötter!

Kollade nyss på gymnasieskolor i linköping, tyvärr är de lite svårt nu att komma in någon annanstans eftersom allt är fullt och det är långa reserv-köer.. Känner nämligen att den linjen jag går i nu inte känns som den rätta, och att jag inte passar in i klassen..

Uppdatering..

Jag ska nog fortsätta i alla fall, se hur det går..


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-08-18, 18:08:32 | URL: http://minicajsa.blogg.se/

Sv: Tack så mycket.

Jag har en vanlig digitalkamera som heter Exilim :)

Kram Cajsa


Patricia Klinteberg
PUBLICERAT: 2010-08-18, 18:40:05 | URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

nu finns dagens outfit uppe på min blogg! :) ta en titt och säg vad du tycker!


lovisa i tvåan
PUBLICERAT: 2010-08-18, 18:52:14 | URL: http://lovisia.blogg.se/

men du. ge det lite mer tid. och tills allt det här med nollningen har lugnat ner sig. då brukar allt oftast falla på plats. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: