2011-03-25
 22:03:38

H-E-L-G

Underbart med helg, sitter här och lyssnar på musik och dricker juice, slappt!
Har haft en bra fredag än så länge, vi slutade så tidigt som 11.30 idag, stannade kvar lite och gick igenom lite koreografier, åt lunch, åkte hem och skrev klart min filmanalys som skulle skickas in senast 3, tror klockan var cirka 14.55 när jag skickade in den, haha :P Sen åkte jag in till stan igen och mötte upp Evelina och Linnea på feelgood och så gick vi till steve´s och satt där i timmar och hade det jättetrevligt! Sedan blev det en liten tur till hemköp, daah det är ju fredag, och sen fick vi skynda oss till rese :)

Jättemysig kväll, nu sitter jag här, lite halvt illamående av för mycket godis och ska sätta på en film :) The Proposal tror jag minsann att det ska bli!

Ha en trevlig kväll! Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: