2011-04-21
 22:00:27

Eat my (white) shorts!

Citerade Bart i simpsons där lite fint, hoppas ni fattar! :)

Jag tog det riktigt lugnt i förmiddags, sen åkte jag in till stan vid halv 2 och mötte upp farmor på stan, jag fick en kavaj och ett par shorts och så tog vi en fika ute i solen! underbart väder var det idag, jag hade endast shorts och linne på mig.. :O
Sen efter det hämtade vi upp farfar i ekholmen och tog oss hem till oss på lite grillat! Finfint! Enda nackdelen är väl det att jag nu börjar känna mig sjuk, mitt immunförsvar vill verkligen sabba min helg känner jag! Så vi får väl se hur det blir imorgon, min brorsa har varit hemma nu i 3-4 dagar så det är väl han som har smittat ner mig.. Grr.. Men jag hade tänkt att ta lite medicin och lägga mig i sängen och titta på en film tills jag somnar, med hopp om att bli bättre imorgon! För jag kan ju inte missa festen i Norrköping hos alva, det accepteras bara inte! Nä, nu är jag sur.

Men här kommer bilder från HM´s hemsida på de kläder jag fick av min snälla farmor idag! :D
Shorts 149:- H&M, hehe sista 34-paret! :D


Sen så fick jag en kavaj också, och den ser inte riktigt ut såhär, den är snyggare och den är mer oversize^^ Men den kostade i alla fall 199:- och den är också från HM :)

Glad tjej! Men nu blir det sängen :( Puss! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: