2011-05-07
 00:30:04

-

En vecka sen nu, men whatever.

Har haft en bra fredagkväll! Efter jag kommit hem från skolan satte jag mig med datorn vid TVn, tittade lite på "Nu blåser vi Sverige", sen somnade jag väl där någonstans och blev väckt vid 6-tiden för att med snabba ryck fixa i ordning sig lite och ta halv 7-tåget in till stan för att möta upp Sofia på donken, haha fetma<3 Sen blev det en liten tur till espresso house för varsin fet chailatte och sen drog vi oss till hemköp för att köpa ännu mer onyttigt och sen traskade vi iväg till bion; I´m number four var det vi såg :) Väldigt bra film, vi missade dock slutet då vi var tvungna att gå till mitt tåg :( Fucking SF som är tvungen att ha reklam första 20 min. in i filmen så filmen inte alls slutar när den ska så man missar massor :/ Man blir ju bara sur..

Men nu är jag hemma och ska snart tvätta av sminket och krypa till sängs :) Imorgon ska jag väl vara på FU en stund och koreografera, sen förhoppningsvis blir det något roligt på kvällen också, det får vi se :)

Puss! <3


Haha, pluttar vi var :P Cirka 4 år sen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: