2011-04-22
 17:34:28

vad var det jag sa..

Idag blir det inget långt inlägg - mår fullkomligt skit!! Nästan 39 graders feber, en hemsk hosta och illamående och huvudvärk emellanåt. Vad var det jag sa igår liksom?..

Men jag pallrade mig upp klockan 1 idag.. och så har jag tittat på massa filmer sen dess, först i sängen och sen i soffan. Det snurrade ordentligt nu när jag gick hit till datorn.. har inte varit såhär dålig på länge nu.. Och immunförsvaret ska alltid svika mig på LOV! Varför!? Jag var sjuk under halva höstlovet också och nu kommer detta sabba halva mitt påsklov också, nästan. Hur många dagar har jag varit borta från skolan p.g.a. sjukdom liksom - 2-3 dagar kanske sen jag började 1an. Det är fan inte rättvist!

Men festen hos Alva är ju glömd för länge sen så det missar jag ju ikväll, hade sett fram emot det här hela veckan.. Haha, jag känner hur jag verkligen vill att ni ska tycka synd om mig idag ^^
Men ni kan ju slänga en liten tanke till lilla mej ikväll, eller nåt^^

Puss!<3

Tumblr_lj3uastbaj1qe0azso1_1280_large



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: