2011-03-24
 23:31:18

Godkväll!

Jobbig skoldag idag, bästa eftermiddagen/kvällen!

Hade en helt okej modernlektion med frida på morgonen, sen en hemsk NO-redovisning och sen 2 lektioner till innan vi slutade. Gick med eve mot stan sen och bytte ut skinnjackan jag köpte i helgen på Cubus och bytte mot en så mycket snyggare skinnjacka på BikBok, veronica glad! Vårjacka, check!
Sen mötte jag upp sofia i stan, och nästan också samtidigt matilda, och sen kom julia också. Så vi 4 satt i timmar på espresso house på stora torget, mys. Sen lite oplanerat vid halv 7-tiden blev det raka vägen mot pingstkyrkan där 9ornas avslutningskonsert ägde rum. Helt okej, bättre än vår tycker jag ;)

Sen var tanken att jag skulle ta 21.30-tåget, men självklart var det försenat, och sen lite mer försenat, och sen mer och mer försenat. Kl 22.15 rullade tåget äntligen in, var genomfrusen, sur, trött och ville bara hem.. Har fått fetaste förkylningen nu och det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag typ har feber imorgon.. att stå stilla i tunn jacka, inga vantar i knappt plusgrader i 45 minuter kan ju knappast vara bra för kroppen...

Så NU är jag hemma, har fått i mig lite mat och ska gå och sussa nu. Och mina planer om att vara hemma vid 6-tiden, plugga och lägga mig vid 9-tiden och se film är ju lite glömda nu.. Halv 12 som vanligt istället, svårt att skapa nya rutiner ;)

Men nu jag sova!
Kram! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: