2011-03-18
 16:06:08

Äntligen fredag!

Hade en riktigt kortisdag idag i skolan, engelska och rytmik med dans som heter så fint ;) Sen blev det en liten tur på stan med eve och christoffer, fick med mig ett såntdär megahalsband hem (äntligen hittade jag ett fint på H&M!) och eve shoppade loss med jack- och jeansköp! :) Sen tog jag tåget hem och har nu suttit här och vilat mina stackars ben. Aj träningsvärk! Bokade precis klipptid också, måste klippa lite i topparna och klippa upp det lite :) Hoppas också på att fina emma kan ställa upp på att slinga mitt hår sen också, vill ha lite ljusa slingor för att få håret lite fräschare och vårfint! :)

Men nu fick jag hem SOLO så nu ska den få underhålla mig en liten stund :)

Här kommer lite bilder på halsbandet + lite egopix ;)





Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: