2011-01-27
 19:17:18

Wow!

Idag har det varit skola som vanligt, inget märkvärdigt ;) Dansen på morgonen var nog höjdpunkten tror jag, riktigt kul! Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att fortsätta se "the bucket list" som jag började att se på igår, den verkar bra i alla fall så här långt i alla fall ;)

Imorgon har vi en jättekort dag med bara engelska och rytmik, sen blir det troligtvis semlefika med tjejerna på något mysigt fik, det gillar vi. Vet dock inte hur planerna ser ut för kvällen.. vägrar sitta hemma.. :P
Jag är öppen för förslag ;)

Vi hörs senare ikväll, troligtvis med ett intressantare inlägg än detta ;)


Bild från i somras, saknar så grymt mkt nu! <3 *Bort snö, bort bort bort!*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: