2011-01-22
 01:16:35

So tired :*

Sitter här och försöker att hålla mina ögon öppna, fattar inte att jag kan vara SÅ HÄR trött.. Galet!
Men nu stack Liv hem för en timme sen, vi hade riktigt mys här hemma hos mig! :) Tittade på superhjältarna och monster house, lite lagom barnfilmsaktigt sådär :P Vi gick till nya pizzerian, köpte pizza och sen blev det lite chips, smoothies och maltesers.. haha, vadå onyttiga?! Har så grymt ont i magen nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen, och magen är stor och uppblåst som en ballong ;P Men förhoppningsvis kommer min mage vara normal när jag vaknar imorgon bitti ;)
Imorgon hade jag tänkt att gå ut och fota, vill få lite vackra bilder ;P Sen ska jag försöka få klart våran sekt-uppgift, sen ska jag till liv och plugga lite mer no, typ ;P och sen blir det mys med god mat med några tjejer från vårt gamla tjejgäng, kan bli mysigt! :)<3

Men nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga mig och läsa lite ;)
Godnatt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: