2011-01-05
 22:45:12

Slappdag.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Det är så skönt med såna dagar, att bara vara hemma och inte göra något vettigt, sitta vid datorn, titta på film..
Vissa kanske behöver träffa någon varje dag för att må bra, men jag behöver någon dag och inte göra någonting, det är sån jag är. Jag gillar full rulle, att åka in till stan varje dag men till slut pallar jag inte mer.. Antar att jag är lite hemmakär :P

Hur som helst, idag har jag hjälpt pappa i badrummet (renovering) och suttit vid datorn, slaaaappt :)
Nu sitter jag vid TV´n med mamma och pappa och tittar på "Den fördömde", en ganska bra deckare :)

Morgondagens planer ser ut som följande:

- Försöka lära mig "River flows on you" på piano, en liten bit i alla fall :)
- Hjälpa till i badrummet.
- Gå på bio med Emma och se Easy A och sen ska hon slagga hos mig, myyys <3



Har tröttnat lite på snön, speciellt nu när det bara är lössnö, finns inget kul man kan göra då :P Det kan finnas snö på julen, men efteråt kan den lika gärna försvinna, i alla fall här i lkpg :)
Längtar till värmen, den här bilden som jag hittar är så härlig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: