2011-01-18
 14:44:44

Sjuk..

Vaknade upp med allt möjligt imorse, hemsk huvudvärk, ont i halsen, ont i magen, ont i kroppen (inte för att det är ett sjukdomssymtom, det är bara träningsverk men jag ville tillägga det också xP) Så jag beslutade mig att stanna hemma och bad pappa att sjukanmäla mig...
Men det är ganska skönt att vara hemma också, man blir så sjukt uttråkad bara.. Vaknade vid 10 idag och sen dess har jag suttit legat framför TV nergosad i en filt och tittat på Gossip girl, avsnitt efter avsnitt efter avsnitt.. Har klämt i mig lite (läs mycket) clementiner också för att få i mig lite C-vitamin i hopp om att bli lite piggare..

Men nu ska jag göra någonting som liknar lunch, troligen kommer det säkert bli något som liknar makaroner med Trocomare-krydda på (fett gott btw) för att göra det enkelt för mig.. Vi får väl se :)

Men förhoppningsvis är jag tillbaka i skolan imorgon igen, hatar att missa massa saker för man vet att allt blir skit när man kommer tillbaka om man får allting kastandes på ryggen.

Juste! Innan jag slutar skriva ville jag bara tipsa om en sida där man bara ska svara på lite frågor och så får man ett litet make-up set hemskickat till sig, helt gratis ;D (Dock måste man vara över 18 men jag tog pappas personnummer så nu kommer det smink skickat till honom i hans namn, gay gay gay xD (men det var bara för att jag inte visste mammas sista nummer i hennes personnr. så så fick det bli :)
Juste, kanske är bra att informera er om själva sidan också, hehe: http://ads.affelix.com/survey/index/14/7
(Och för er som klickar på länken, bli inte lurade på alla erbjudanden "få det och det gratis och betala bara portot!" för då kostar portot 50-100 kr och då är det inte värt det..)

Men nu som sagt blir det luuuuunch... och ännu mer Gossip girl, slappt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: