2011-01-19
 19:56:57

Shoppingbegär.

Känner att det kliar i fingrarna, ett uttryck som jag hört någon säga.
Väntar febrilt på att studiebidraget ska trilla in så jag kan springa in i affärer och vara säker på att få med sig något på vägen ut. Känslan att ha på sig ett nytt klädesplagg är.. oslagbar!
Prioritering just nu är smink; både min foundation, min concealer, mitt högst älskade läppbalsam (försvarets) och min rouge(nästan) är slut så nu det är något som jag måste köpa så fort jag får mitt studiebidrag!
Bikbok har sjukt snygga byxor nu också, ser fram emot deras vårkollektion! Här ser ni mina favoriter:



Sedan har jag bestämt mig att spara till en OnePiece! Så underbart! Tyvärr är de ju så dyra men när man vill ha något så väl så.. försöker man få råd med den! Den här nedan kostar till exempel 1 500..


Tyvärr är de snyggaste utsålda, men förhoppningsvis har det kommit in många fler färger då jag kommer ha råd att köpa den (typ i höst..)
Nackdelen är också att jag måste ha storlek Large i sånahär, eftersom det beror på längden. Så med mina 178 cm så hamnar jag på en Large..

1,40m. - 1,55m. = X-Small
1,55m. - 1,65m. = Small
1,65m. - 1,75m. = Medium
1,75m. - 1,90m. = Large
1,90m. - -> = X-Large


Allra helst skulle jag vilka ha någon av dem här.. vilken föredrar du?



/V <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: