2011-01-07
 21:58:42

Shoo bree :)

Vaknade upp bredvid lilla fröken bomgren idag, såg att hon hade gästbloggat också, man tackar man tackar! <3
Vi spelade sims och gjorde lite annat nördigt och sen åkte vi in till stan, släppte av emma och handlade färg, vi håller som sagt på att renovera om mitt badrum och då är tanken att vi ska ha en väv som vi sedan målar på.. ville ha vita väggar men det fick man minsann inte utan det blev en grön istället, blev lite putt :/

Men hur som helst sitter jag här och fredagsmyser för mig själv, lite skönt är det. Jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll, för att kunna gå upp tidigt imorgon, måste vänja mig efter mina vanliga morgonrutiner, usch usch hur ska det gå? Börjar längta efter sommarlovet.... haha!

Nu ska jag göra någonting.
Hejdå! :*


Lite småsuddig bild på en julgranskula, vackert!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: