2011-01-20
 00:13:22

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Ska gå och sussa nu, försöka sova bort huvudvärken som vägrar och försvinna, jobbigt..
Imorgon är det modernt med frida på morgonen, får se hur jag känner imorgon om mitt lilla huvud klarar av det ;) Sen har vi naturkunskap, lunch, matte och sedan kultur- och idehistoria. Sedan slutar vi redan 14.50 vilket är skönt eftersom jag måste få mer tid att jobba med vårt arbete om sekter...

Aja, somnar med lite skön musik från min Zzz-lista på spotify, känns bra.

Några favoriter därifrån:
Maria Mena – Miss You Love
The Fray – Heartless - Swinghouse Session
James Blunt – Goodbye My Lover - Acoustic

Nattinatti, (eller fnattifnatti som eve och jag brukar säga :D) så hörs vi imorgon<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: