2011-02-21
 12:08:54

Sportlov!

Hej alla fina!
Bloggen har legat på vilosidan ganska länge nu, har funderat på att sluta och blogga. Slippa känna krav på att man måste blogga hela tiden.. Men som ni märker så är den fortfarande kvar och jag kommer väl fortsätta blogga, när jag känner för´t.

Just nu har jag sportlov och jag befinner mig i underbara sälen tillsammans med finaste Vendela och min och hennes familj. Vi kom upp hit i lördags och igår var vi ute och åkte, underbart var det! Känna vinden i ansiktet, farten, skidorna som nästan svävar över snön och den friska luften. Dock blev inte dagen så lång för mig för vid lunchtid tappade jag kontrollen på skidorna, gjorde största vurpan, skidorna flög iväg ca 4 meter och jag slog i knät i handtaget på staven... Riktigt ont gjorde det! Först kunde jag fortfarande åka men sedan efter lunch hade knät svullnat upp och jag kunde inte stödja på benet.. Fuck tänkte jag och spenderande de sista timmarna på en bänk vid värmestugan i solen med benet upp i vädret, fint.

Hoppades på att jag kunde köra idag igen, pappa och jag åkte till vårdcentralen för inte så länge sen, som tur är var det ingen spricka eller något, bara en blodutjutelse (eller hur det nu stavas) så nu har jag fått lite omplåstring och sitter här nu i stugan ensam medans resten är ute och åker, det suger det här. Vet inte heller när mitt knä blir bra igen.. Kanske är det bra imorgon, kanske om en vecka.. no body knows..

Men på schemat idag är nog film och lite läsande i en bok som vi fick i läxa över lovet, "Ett öga rött", kan vara bra..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: