2011-02-28
 15:23:14

lycklig!

Nu är man hemma från stan, fick med mig lite påsar hem, wunderful!!
Hade tänkt att visa upp vad jag har köpt! :)


En skir liten sak från H&M 99:-


Har letat jättelänge efter en vanlig, billig grå T-shirt, hittade den äntligen. H&M 69.90 :-


Har tjatat på mig själv att jag ska skaffa ett par jeans, tidigare har det varit så att jag aldrig hittat några men jag gick in på Cubus, roffade åt mig några par och gick in i provrummet. Och dessa satt som en smäck! Och dessutom var de riktigt billiga! 199 :- på Cubus.


Hittade också ett par svarta jeans på Cubus :) Fick lite oväntat en rabatt på jeans på Cubus via sms så för dessa betalade jag bara 99 kr för! Hur bra?!


Köpte också en rouge på Make up Store, riktigt grym! 155 :-


Innan jag gick mot rese gick jag in på BokMedia och fick med mig den här ut :) 43 :-

Hela detta kalaset gick på en hel del, typ 670 kr..., men jag har massor av pengar kvar! :)

Ska även beställa hem dessa grej idag!


Handsmycke, så j*vligt snyggt!! :D


Blå linser, kul att testa :) från www.fargadelinser.se


Juliee
PUBLICERAT: 2011-02-28, 18:03:29 | URL: http://lovemyluck.blogspot.com/

fiina grejer där veronica! :) har samma rouge, u know - hade på alla våra dansföreställningar. :D nice. Handsmycket skulle liv kunna göra åt dig ;D :P <3 fråga henne! bara ett tips så där asså. tror hon har lite silver kvar, kanske ;)<3 ska bli kul att äntligen ses på lördag! :D hade bra PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: