2011-02-21
 12:42:59

Choklad

Gick och köpte lite choklad med pappa förut och bestämde vi för att testa två nya sorter som har kommit ut i butik, nämligen Kex Choklad Blåbär och Marabou Mango :) Har väldigt höga förväntningar på Mango-chokladen.. Minns ni till exempel den chokladen som kom ut förra sommaren med jordgubbar i, åh gud va jag köpte såna, det var verkligen det bästa som fanns!! Hoppades verkligen att den skulle komma ut i somras, men icke sa nicke, en passionsfrukt variant dök upp istället, inte god.

Men let´s begin.


KEX choklad Blåbär.

Den ser likadan ut på ut sidan och inuti, bara blåbärssmaken som skiljer den åt, (hade faktiskt hoppats på att kexen skulle vara blå eller nåt.. :( )
Smaken är okej, men blåbär och choklad är väl inte den bästa mixen som man kan komma på... Kommer nog inte köpa denna igen, finns godare saker man kan äta..
Men den får ändå 2,5 av 5 möjliga.


Marabou MANGO.

Efter en kort fundering kan jag nog konstatera att den inte riktigt var lite god som jag hade hoppats, men den var ändå jättegod! Mangon känns lite för torr och smaklös, inte alls som att äta en riktig mango, men det är nog ändå värd att köpa någon mer gång :)
4/5 möjliga :)

Nu ska jag sitta och avnjuta min goda choklad jag har framför mig och se lite på Gossip Girl-avsnitt! Heaven, men vill helst vara ute och åka.. :(


Sofia&Isabella
PUBLICERAT: 2011-02-23, 21:19:05 | URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Har smakat på båda dom chokladerna. Tyckte inte dom va så jätte goda men dom gick att äta :D Gillar mer den "vanliga" kexchokladen och dom andra smakerna på marabou! ;P


angie
PUBLICERAT: 2011-03-06, 16:02:05 | URL: http://stylings.blogg.se/

har bara haft chansen att testa den nya maraboun och den är så sjukt god!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: