2011-02-04
 17:23:43

Äntligen fredag!

Har haft en liten blogg paus, vilket jag nu såg att min statistik också har lidit av :/ Har bara inte haft viljan och orken att blogga på sistone.. Så kan det vara ibland.

Men jag har haft en hyfsat bra vecka, ser dock fram emot nästa vecka så mkt! Kommer hända så mycket roligt :D Igår var det flashmob på cloetta center, askul var det! Första hockeymatchen som jag tittat på IRL så det var ruuligtruligt :) Sen följde Ewe och Pecca med hem till lilla Vikingstad och sov här ;) Alla 3 i min 1,20 säng, det var myspys :) Men nu är Ewe här och vi ska ta sönder en miniräknare, leka i min garderob, och fira julen 2011 tsm och vi ska också försöka slå rekord i på hur många olika sätt man kan ta sig ur en säng..  :D

Ha en kul kväll, men den kommer knappast att slå våran ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: