2010-11-10
 20:40:06

Godkväll!

Det låter som om jag är en nyhetspratare eller vad det heter nu igen :P

Sitter här och tråkar men njuter ändå över att vi inte har några prov eller läxor den här veckan så jag kan ta det slappt! Funderar på att göra i ordning en kopp choklad och titta på en film.. Vi får se vilken det blir den här gången ;D
Idag har det varit en bra dag, det är så fint utomhus just nu! (Bortsett från allt slask och sånt)
Liksom snön som ligger tjock på trädgrenarna och det tjocka snötäcket över marken och små snöflingor som dinglar ned... Beautiful! I love it! <3

Känns som att den här veckan har gått så snabbt, vadå att det är torsdag imorgon? Det skulle lika gärna kunna vara tisdag men thank god att det inte är det :)
Vill hitta på saker i helgen, vad jag vet så finns det ingenting planerat.. eller har jag missat något?
Helst av allt vill jag bara träffa folk, leka i underbara snön och typ åka pulka och leka anden i glaset! Det är vad jag vill!! :D

Nä, nu måste jag sluta skriva för jag måste hinna göra slappa saker innan jag somnar!! XD


Redigerade en bild på mig förut i Picnik.. Här blev man gråögd, tyckte att det funkade rätt bra =)
Färgade linser nästa?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: