2010-12-21
 15:19:58

Roligt..

Fick nyss kvällens planer inställda, kul...
Få se vad man hittar på ikväll då..

Städade nyss klart mitt badrum, rensade skåpen och gjorde lite space, vi ska snart göra om där också så då blir det fint.. Men vet inte riktigt vilken färg jag ska ha på väggarna, nu är allt gult vilket är något jag inte gillar.. Funderar på grönt eller bara vitt.. lite i den stil mitt rum är i just nu :) men tips är välkomna :)

Mitt badrum just nu (litet och fult :P):




Litet handfat..


Från vänster: Allt smink, badrumskåp och spegel (liten.. :()


J U L I A O F S W E D E N ♥
PUBLICERAT: 2010-12-24, 00:27:47 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

God Jul ! ;) Hoppas du får en super bra, dag med massot av julklappar !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: