2010-12-28
 00:28:37

Montazami <3

Sitter nu och bara mest väntar på att någon del av mig ska intala mig att stänga av datorn och gå och lägga mig..
Har nu suttit och tittat på Medium på TV4+ med mamma och pappa, älskar serien, varje måndag sitter jag bänkad! :)
Har suttit nu en liten stund och kollat Maria Montazamis blogg, hon är så härlig tycker jag! Hon medverkar ju i Vings senaste reklam, asså jag måste bara citera henne:
- "Det ger en känsla av.. kallt!"
- "Lugnt och stilla, med lite vågor som hoppar fram då och då!"
- "Det här vattnet är fantastiskt, slutet av... marken! Jag älskar det!"

Underbar, synd bara att hennes blogg inte är lika rolig, hon är roligast när hon bara pratar, kanske hon kunde börja videoblogga..?

Aja, slänger in en bild på donnan och sen är det gonatt för mig :)


----> http://blogg.amelia.se/maria-montazami

Såg nu också att hon fyller 45 om 5 dagar (1 januari)
Då hör det väl till att man grattar i förskott, grattis grattis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: