2010-08-29
 19:23:54

Fredag - Lunch ute på stan och hårfärgning

Ledsen att uppdateringen här blev lite kass här igår och i fredags. Men ibland orkar jag helt enkelt inte sätta muig och blogga, så då blir det automatiskt ingen bloggning.. haha :D
Men i fredags hade jag en jättemysig dag i alla fall! Vi hade bara en lektion, som för övrigt var väldigt rolig och kändes som väldigt snabb och sen lunchade jag med Emma, Evelina och Agnes på Fräcka fröken vid 10.30-tiden, haha, tidigaste lunchen på länge tror jag :)
Men det var i alla fall jättetrevligt, de har världens godate toasters där i alla fall :)
Sen stack Emma hem och vi andra 3 gick lite på stan och sen fastnade vi någon halvtimme på Hemmakväll för Agnes skulle hyra lite filmer, jösses vad mycket bra filmer det finns nu alltså :)

Sedan stack jag iväg och handlade hårfärg, stod säkert framför den där hyllan med hårfärger i typ en halvtimme, kunde verkligen inte bestämma mig vilken nyans jag ville ha! Men efter många beslut så fick jag med mig 2 paket med en mörkbrun färg och åkte sen buss till Emma som skulle bli min personliga frisör :)
Sen hade vi lite mys och åt lasagne och sen stack jag hem och åt lite kräftor, kräftskiva ni vet :D

Sedan satte jag mig framför "I love you, Beth Cooper" och sen somnade jag.. tror jag :D

Bilder från dagen :)


Haha, Emma och Eve på Fräcka Fröken (resturang)


Fotar in i lampan..


Fräcka fröken - Supermysig miljö :*


Mitt naturliga (dock lite solblekta) hår..


Innan färgningen..


Backslick hos Emma - Under färgningen


Gush, mitt hår ser så jäkla långt ut här!! Får lite Samara från The ring-känsla.. :S
(Ursäkta om ni nu kanske knäckt era nackar, men kunde inte rotera bilderna...)


Mysigt hår... Någon som vill dra fingrarna genom det här? Någon???


Vi tittade på Shrek som sagt :D


Färdigt! <3


Min söta frisör, i en lite udda vinkel :D

Och här kommer en liten före- och efterbild :)

Före - Ljust med naturliga vågor..             Efter - Mörkt och platt.. (Det är mörkare irl)


Och när man kom hem.. så blev det kräftor!! :D


Snygga lillebrorsan som inte ville vara med på bild..


Veronica in action when she´s eating cucumber :D (Skyller den oskarpa
bilden på mamma)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: