2011-03-28
 19:20:26

Goddag!

Goddag goddag goddag goddag gooddag, nu undrar ni förstås vem det kan va? Vad är det som är rött och svart och litet som en boll..? DET ÄR ETT TROLL, DET ÄR ETT TROLL, DET ÄR ETT TROLL, DET ÄR ETT TROLL, DET ÄR ETT TROLL, DET ÄR ETT TROLL, ETT TRAFIKTROLL!!

Åh minns ni trafiktrollet? De hade jag på band när jag var liten (high-tec asså). Underbart, har massa minnen av det..


Here we got him, Trolle Trafiktroll i högst person ;)

Men nog om barndomsminnen!
Idag var det skulle som vanligt, jazzlektionen toppade dagen som vanligt och så gymmade vi på idrotten :)
Nu har jag varit med mina 4 åringar, de var lite lugnare idag och sen har jag ätit och sen hamnade jag här, like always!

Ska göra lite engelska nu, och sen försöka hinna med att titta på en film innan jag går och lägger mig! Låter ganska skönt tycker jag :)

Ciao! :)


Linda
PUBLICERAT: 2011-03-30, 20:45:25 | URL: http://sweetkay.blogg.se/

Ha ha ha ha ha gud vilket snyggt namn;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: