2011-02-27
 14:25:51

55 frågor om mig själv.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad, sällskapssjuk och lite trött.
Favoritgodis: Choklad, druvsockergodis (typ dextrosol) och klubbor.
Är det nåt du absolut inte äter: Spenat, chokladglass och sill.
Kläder just nu: Kör på mjukis idag; grå mjukisbyxorna, grå collegetröja, grå strumpor. Jag är en grå mus.
Musik just nu: På spotify - Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit
Vad sa du senast: "Jag vet!"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag vill inte välja. Nu är bra.
Sommarplaner: Språkresa på Malta, släkttripp till Mallorca och lite annat med kompisar :)
Fisk eller badkruka: Lite badkruka tror jag, vill inte bada i för kallt vatten, och jag är rädd för större fiskar..
Saft eller alkohol: Saaaft! :D
Hur många kuddar sover du med: 3 :)
Favoritväder: Soligt såklart! *Längtar till sommaren...*
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator, säng och en veckotidning som aldrig tar slut.
Spelar du nåt instrument: Nej, har spelat piano för länge länge sen.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, vaknar aldrig före 10 om jag inte måste.
Sparare eller slösare: Slösare! Studiebidraget tar slut på en vecka!
Bästa film: Har många.
Tror på liv på andra planeter: Japp, jag vill tro det iaf.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Japp :)
Tror du på mirakel: Ibland.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Oftast.
Ser du på kärleken som ett misstag: Oh nej! ^^
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 st
Bio eller promenad: Promenad när jag är pratsugen till max. Annars bio tror jag.. 
Är du kittlig: Har varit, men inte lika mkt längre.. SUCKERS! :D
Snarkar du? Ja.. :(
Stjärntecken? Lejon. Grr..
Rädd för insekter? Ja. Jag är rädd för alla mänskliga varelser, förutom människor. Typ.
Äckligaste insekten: Maskar..
Största svaghet: Min rädsla för djur tror jag..
Bästa bok? Någon annanstans av Gabrielle Zevin. Typ första boken jag köpte för egna pengar, så jag läste den för länge sen, men den är fortfarande bäst!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga, utan tvekan.
Vad vill du jobba som? Dansare eller modejournalist.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Både och.
Skriver du dagbok? Inte direkt, men jag skriver saker i en bok när jag känner fört´.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja. Men bara diskreta tatueringar som typ ett hjärta eller något fint ord/mening. Piercing i navel eller näsvinge.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp, what a feeling!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster, på ett konstigt sätt enligt många.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är ensam ;)
Anser du att du är stark? Japp, faktiskt :)
Brukar du sola? På sommaren och på semestrar såklart, men aldrig solarium.
Vad gör du om du får hicka? Testar att stänga munnen och svälja 3 ggr. Om det inte går låter jag det gå över av sig självt.
Röker du? Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Punkt.
Snusar du? Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Punkt.
Använder du knark? Aldrig.
Kaffe, te eller inget? Vissa tesorter funkar för mig. Kaffe är blä.
Har du en besatthet? Nee..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: