2010-09-19
 22:59:50

Val 2010

Eftersom det ändå är val idag så hade jag bara tänkt att uppmärksamma det lite här på bloggen :)

Just nu ser det ut så här i riksdagsvalet:




Och såhär i skolvalet:



Tycker att det är helt sjukt att Sverigedemokraterna just nu har fått fler röster än kristdemokraterna och vänsterpartiet.. Man kan ju ställa sig frågan, var är Sverige på väg?

Titta liksom på Sverigedemokraternas valfilm till exempel, som många har protesterat högljutt om, konstigt..:




Hur som helst så tycker jag ändå att det är okej att Socialdemokraterna och Moderaterna tävlar
om "förstaplatsen". Jag håller inte på något parti och jag har ju inte röstat heller för den delen (är 16 liksom) men jag röstade ju i skolvalet i alla fall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: