2010-09-04
 00:08:12

Vad jag behöver nu är..

Shopping! Har känt mig lite depp hela veckan och något som alltid muntrar upp mig till 1000% är att shoppa! Så en shoppingtur med mamma imorgon skulle sitta finfint, det är bara pengarna som saknas.. hmm..

Har myst med familjen i soffan ikväll, ganska skönt även om jag hellre skulle velat vara någon annanstans än hemma ikväll, men man kan väl inte få allt man önskar..
Imorgon händer det typ inte ett skit, funderar på att städa lite, kanske läsa en bok eller något.. Skulle egentligen vilja träffa någon, men när ingen vill träffa mig så får jag väl vara för mig själv :(

Nu ska jag snart titta på "Soran Ismail´s underbara resa genom Sverige". Verkar vara ett ganska flummigt program och har ingen aning om vad det handlar om, tittar mest eftersom Soran är med, han är typ min näst bästa komíker :D<3

Vi hörs senare i natt! :D

Det har aldrig känts helt rätt, tvegsamheterna har alltid funnits.
Mindre blir större och jag vet inte vad jag håller på med.
Är det så här jag vill ha det? Är detta det jag vill?
Förvirrad som f*n, men vad ska jag göra?


Annica
PUBLICERAT: 2010-09-04, 17:26:44 | URL: http://pryloholic.blogg.se/

Lite shopping räddar alla humör. =o)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: