2010-09-09
 19:52:52

Thursday the 9th.

Ännu en skoldag avklarad, klassisk balett på morgonen, gaah det är så jobbigt :P
Sedan so, sen matte och till sist kultur- och idehistoria, jag ser alltid de lektionerna positiva :D
Sen var jag kvar ca 1,5 h efter skolan med emma, eve och liv och strechade lite och bara släppte loss, härligt =)
När jag kom hem sen tog jag en riktigt lång dusch med hårinpackning och allt annat såntdär som man annars inte brukar hinna med :P Men jag skar mig på rakhyveln så nu har jag ett ca 10 cm långt sår typ på låret, snyggt!!

Men nu har jag ätit, tittat på tv och nu ska jag ta tag i den högt älskade engelskauppsatsen igen.. Ciao :D


Haval B Aziz
PUBLICERAT: 2010-09-10, 15:14:09 | URL: http://havii.blogg.se/

Hello =). vad gör du då? Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: