2010-09-25
 09:37:07

Potatisplockning...

Blev inget inlägg igår, ursäktar för det men jag kom inte hem förrens typ 7, sen var det mat och sen tittade jag på Idol och sen "Se upp för dårarna", har sett den filmen flera gånger, men tycker aldrig att den blir tråkig :D

Var som sagt och gymmade igår med käraste Emma Bomgren :) Det var väldigt trevligt, jag tror vi gymmade i 2,5 h.. så jag är rätt så nöjd! :)

Idag väckte mamma och pappa mig typ 8.45, varför? Joo, för att vi skulle plocka potatis! Potatis? Ja, det är sant, POTATIS.
Det är som att man lever i sin egen mardröm, ska alltså nu sticka iväg till ett fält och gå runt och plocka 1466700 kg potatis.. Please, kill me!


Världens största potatis, mumsfillibabba?


maria - foto fööfään !
PUBLICERAT: 2010-09-26, 18:34:43 | URL: http://sloarez.blogg.se/

nice blogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: