2010-09-07
 22:46:42

Nya friska tag!

Idag har jag som sagt varit hemma, orkar inte rabbla upp igen varför men jag har varit hemma i alla fall.

Har passat på att plugga, tittat en hel del på Gossip Girl och även sålt min cykel, 750 kr, så nu kan jag betala lite av min skuld till pappa för min systemkamera och sen har jag tänkt behålla 250 själv för att köpa.. vad jag nu vill köpa :D

Men nu har mamma och pappa kommit hem, de har varit på resturang med farmor & farfar och jag kom nyss ut ur duschen och ska gå och lägga mig!

Imorgon väntar skolan och jag har laddat batterierna och är lite pepp för en gång skull för första gången på mycket länge :)

Godnatt :*


Boo-cha!(Ni vet Kim Possible man såg för många, många år sedan.. Ron sa ju alltid så xD)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: