2010-09-23
 18:35:36

Helt okej dag, trots att det är torsdag!

Började dagen med balett, det var tänkt att Brooke skulle kommit idag, men icke sann icke, det gjorde hon inte.. :( Men lektionen var väl lite som den brukar vara men vår lärare stack tidigare från lektionen så då stretchade vi :)
Sen hade vi so, total minneslucka, vad fasen gjorde vi då?
Haha, aja, sen hade vi lunch och sen gick vi till tvillingarnas en sväng och köpte lite saker :D Sen matte och sen kultur & ide-historia :) Ganska seg dag..

Sen gick jag och Evelina på stan och hade det väldigt trevligt måste jag säga :) Men det blev inga köp för jag var pank, men hittade en fin skjorta... haha :D

Kom hem för ca 2 h sen och gjorde då ordning lite glass och satte mig framför Bones, det programmet är riktigt bra ibland :)

Imorgon blir det en väldigt kort skoldag, slutar 12.15 och sen ska jag och Emma sticka och bada och gymma, det tycker vi är nice! :)

Ha en trevlig torsdagkväll folks :D<3


Saknar min gamla klass ibland...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: