2010-10-21
 07:29:09

Trött idag...

Vet att det blev dålig uppdatering här igår men jag all tid jag hade efter jag kommit hem lade jag åt NO-uppsatsen, och den är fortfarande inte klar så idag måste jag jobba hela eftermiddagen och kvällen också... :(
Ska stanna kvar efter skolan idag så jag förhoppningsvis kan få låna tjockisboken upp till datasalen och sitta där tills jag typ dör...

Men idag är det torsdag, vi har balett på morgonen och sen SO, matte och historia typ :P
Känner mig som sagt väldigt seg idag så idag har jag tagit på mig mina mysigaste mjukisbyxor, skönt :)
Åh juste! Det kom aldrig någon snö igår! :´( I alla fall inte här, hörde bara att det hade kommit lite i Borensberg, what´s all... Jag vill också ha snö här, det är så mysigt med snö! =)


Hittade en fin vinterbild :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: