2010-10-10
 20:34:39

Tionde i tionde i tionde.

Ganska cool dag, försök att säga DET snabbt :P Det sluta väl med typ tiende, tiende, tiende.. Låter lite spanskt på något vis :D

Idag gick jag upp tidigt, prick kl. 8 faktiskt. Ville komma till dansstudion tidigt och göra klart mitt solo, var där i 2,5 h och blev nästan klar, hela läxsituationen känns mycket lättare nu!
Sen kom resten av dansgruppen vid 12, 3 st alltså LOL! Och vi fjantade runt lite som vanligt, blev inte så mycket dans dock.. :P
När jag kom hem var farmor och farfar på besök och vi åt och fikade tillsammans innan de åkte iväg och mamma och jag gick på boxpass igen :D Usch, har verkligen ingen lust att åka dit innan, men när jag väl är igång så jag det ganska roligt :D

Men nu har jag ätit varma mackor och tittat på hälften av "Ensam mamma söker" och nu blir det novellskrivning, vi hörs! =)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: