2010-10-13
 22:26:08

"Lillördag"

Ja, det är ju så onsdagkvällar kallas nu för tiden, inte för att jag brukar vara ute direkt..
Menmen! Härligt att skriva här igen, igår blev det ju ingenting :(
Idag har jag haft en T-O-P-P-E-N-D-A-G :) Bortsett ifrån det där solot som var tvunget att göras.. Hemskt var det. Hemskt. Har aldrig varit så nervös inför att visa upp någonting inom dansen.. Usch!
Stannade kvar efter skolan och hjälpte emma inför sin dansgrupp, vi gjorde en uppvärmningsdans :D Sen hängde jag med emma till Elsas och var med på hennes pass :) Och emma var SÅÅÅÅ duktig :D <3

Nu sitter jag och smuttar (LOL) på mitt is-te! Har blivit helt beroende av det på sistone.. lite konstigt, jag vet.. Iste dricker man ju liksom på sommaren och riktigt varm te på hösten och vintern.. men vem har sagt att man måste göra som alla andra? xD

Snart ska jag sussa, gick ju upp halv 6 imorse så jag måste sova igen mig lite.. Godnatt!




Dagens video-klipp tips, watch and laugh! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: