2010-10-19
 19:27:32

Kall tisdag.

Sitter här framför datorn och kämpar med dansanalysen, innehållet är jag ganska nöjd med, men jag förstår inte hur jag ska kunna skriva 2 A4?! Jag känner mig ganska klar och jag har skrivit typ 2/3 A4.. Någon som kommer ihåg om vi fått något papper där man fick typ uppgifter på vad man skulle skriva? Jag och papper nu för tiden alltså, vi har ingen bra relation..

Var nyligen uppe på bokbussen. Den ger såna minnen <3 När jag var liten så gick jag och Victor till bokbussen en gång i veckan för att låna böcker, jag var en riktig bokslukare och läste ut böcker på en kväll så jag behövde alltid låna nya böcker :D
Går aldrig dit längre nu, köper massa pockets istället :) Nu skulle jag bara upp och lämna tillbaka en bok åt mamma =)

Men nu ska jag fortsätta kämpa med dansanalysen, sen blir det Desperate Housewives kl. 21.00 på 5an :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: