2010-10-29
 21:27:38

HÖSTLOV!

Hann inte med någon bloggning igår, bad!!
Men vi hade klassfest i Motala, en kort sammanfattning för kvällen är: Jättekul! =)
Idag har jag BARA slappat hemma, åkte buss hem imorse och var hemma typ kl. 12 =) Sen dess har jag tittat på film, sovit och suttit vid datorn. Vi hade ju studiedag idag så det var nice! =)

Imorgon hade jag tänkt att ha en liten spaförmiddag och sen ska jag och päronen hem till Matilda och planera inför språkresan nästa sommar, som för tillfället ser ut att bli av!!! NICE!!!

Men nu ska jag titta på Imagine that med Eddie Murphy, hur kan man inte gilla hans filmer alltså? Han är en av mina absoluta favoritskådespelare :D<33

Liten bild på mig från igår =) Jag, Emma (Sporty Spice), Liv (Ginger Spice), Linnea (Baby Spice) och Agnes (Scary Spice) var Spice Girls igår på halloweenfesten =)
Jag var Posh spice, tyckte att jag blev rätt lik =)


Skulle egentligen haft mina pumps också på bilden, men det blev bootsen eftersom vi var utomhus :P


Ellinor
PUBLICERAT: 2010-10-30, 12:41:11 | URL: http://astimegoesby.blogg.se/

Du var ganska lik!! ;)

åh vad kul med språkresa, vart lutar det åt?

jag var i torqay (engalnd) i sommras och det var grymt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: