2010-10-23
 15:37:50

Helg!

Uppdateringen här har inte varit den bästa på sistone.. Hade bara tänkt att berätta lite vad jag har sysslat med sen i torsdags..

Torsdag = Satt kvar efter skolan och skrev på NO-uppsatsen, blev den utkastad därifrån p.g.a. att en datakurs skulle börja.. Satt sedan hela kvällen när jag kom hem, bestämde mig för att inte lägga mig förrens jag var klar med NOn, fick inte så mycket sömn den natten.. kl. 03.30 kunde jag äntligen krypa ned och sova..

Fredag = Så trött jag var igår alltså! Ställde klockan på 7 så det blev endast 3,5 h sömn.. vet inte hur jag klarade att ta mig upp alltså! Var seg hela dagen igår tror jag, engelskan var värst! Sen efter lunch kollade vi på en dansföreställning, Embira. Måste ändå ge den 4 av 5 möjliga, den var faktiskt bra! :)

Sen stack jag hem och städade lite och klockan halv 7 kom Emma och Liv hit :) Vi hade det jättemysigt och tittade på björn gustavsson, lyssnade på barnmusik, dansade och tittade på  en (hemsk) skräckfilm. De slaggade sedan hos mig, tyckte att det blev en riktigt lyckad kväll! =)

Måste också berätta om hur läskigt horoskopet i Extra Linköping stämde på mig igår, det löd typ såhär:
Du har haft fullt upp i veckan (Stämmer, med tanke på NO-uppsatsen och dansanalysen m.m.) och du ser fram emot en lugnt helg (true!) Dina vänner kommer på besök som resulterar till en bra tillställning (true!!)

Läskigt det där med horoskop alltså, Extra-tidningens horoskop brukar väldigt ofta stämma på mig!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: