2010-10-03
 22:59:35

Åh nej!

Det är lite sorgligt att helgen redan är slut, är inte så jättepepp inför 5 dagar i skolan.. eller just det!! Vi har studiedagar torsdag och fredag, ahh bara 3 dagar, nu kändes allt plötsligt mycket bättre! xD

Söndagen har varit helt OK! Vaknade dödstrött imorse vid 10-tiden och var inte alls så pepp på att gå upp.. Sen körde jag in till stan, haha ja tänk om 2 år förhoppningsvis kan jag säga så, eller asså jag gjorde det men pappa satt brevid så det är inte riktigt samma sak som att köra själv, men nu har jag börjat köra mer och mer i stadstrafik, hatar dock alla rödljus så man måste stanna hela tiden och sen starta, det är starten nämligen som är mitt största problem..
Men men, var inne i stan i alla fall och dansade på FU med Emma och Liv =) Det gick bra tyckte jag, vi stretchade ordentligt och körde styrka och allt möjligt så det kändes grymt bra efteråt! Var dock så jäkla trött i kroppen sen när jag kom hem, jag orkade typ ingenting.. Men åt i alla fall och satt i ett par timmar med matte..
Sen blev det box-pass med mamma igen, gjorde samma sak förra veckan, det är sjukt jobbigt och svettigt, men kul!
Kom hem för ca 3 h sen och sen dess har jag myst med familjen framför TVn med hemmagjord pizza, söndagsmys =)

Men nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen släcka lampan, godnatt :*

Bilder ifrån Folkuniversitetet (idag):

Satt och väntade på Emma & Liv..
Och då kom..


En tjej med världens snyggaste outfit!! (Enligt henne själv och de som hon åkte buss med alltså)


Och tjejen hade med sig en jättesöt hund, som tyvärr sov när denna bilden togs..

Men då ville tjejen med den snygga outfiten att hunden skulle vakna, så därför gick hon en liten promenad med sin lilla hund, och ni ser ju hur det gick..





Ja! Ser ni hur hunden stutsar upp av lycka, jag har aldrig sett en hund hoppa så högt eller springa så fint.. Släpandes bakom sin matte.. liggande..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: