2010-11-06
 03:00:36

Jag vann!

I måndags hände någonting som aldrig brukar hända mig, någonsin. Jag vann en sak, en riktigt dyr sak! =) En Ipod nano!!
Det var under den där mässan i Stockholm som det hände =)
Det var ett företag där som hade en tävling att man kunde ta en ballong och om man då hade den där ballongen i handen och en ordentlig tur så var det då en person som kom fram till en och sa: Grattis! Du har vunnit en Ipod!
Och gissa vem som vann, JAG!!! Jag blev så lycklig, jag trodde de skämtade först!! De filmade också och nu såg jag även det att det klippet ligger uppe på deras hemsida, pinsamt! Var lite i chock där tror jag.. men skitkul var det i alla fall! Tänk om jag hade legat i sängen och degat istället, då skulle man ju inte fått den liksom :)



Min fina gröna Ipod nano =)

Hade just vunnit, var så lycklig! Lapp: Grattis! Du har vunnit!

Ipod Nano
Värde: Ca 1600 :-
Färg: Grön
Vikt: 21 g (!)
Skärm: 1,5 tum xD (Ingen stor apparat med andras ord)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: