2011-03-02
 19:16:36

I don´t want this moment... to ever end.




Hej alla fina! :) Ville först bara tacka för statistiken igår, den var riktigt fin ;)
Idag var det skola som vanligt, måste säga att impro-lektionen var den roligaste på länge :D
Modern-lektionen på eftermiddagen var dock enormt tröttsam, jag kan verkligen ingen ork... Haha, låter inte alls lat och så.. xD
Var varit hemma nu sen runt 5 och sen dess har jag typ ätit, tittat på lite Scrubs och sen hamnade jag här. Måste ta tag i svenskan och engelskan nu, så jag kommer i säng tidigt så jag orkar med moderna med Frida imorgon direkt på morgonen :)

Lägger upp lite bilder på sk. fotokonst. Älskar sånt, såna bilder som har budskap liksom. Har fortfarande inte satt upp något på väggarna i mitt rum sen min roommakeover i somras, har liksom värsta ytan vid sängen.. Men det är inget som jag ska hålla på med nu iaf. Nu - plugg.

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: