2011-03-21
 08:28:58

Godmorgon! <3

Det blev inget mer blogginläg igår som jag hade tänkt, men det får bli ett nu istället.
Skulle egentligen sitta på tåget nu, men tydligen är massa tåg inställda och det tåget jag ska åka går i 70km/h och det stoppar alla andra tåg som åker bakom.. så nu ska jag få skjuts av mamma istället som ska vara i stan vid 9 så jag kommer att komma lite sent.. Men det är sånt man får leva med när man åker tåg, östgötatrafiken - när du inte har bråttom, typ!  Gah, jag blir galen på detta! Inga ersättningsbussar verkar det komma heller.
Men nu får jag i alla fall sitta här och softa, chill! :)


frida
PUBLICERAT: 2011-03-21, 11:14:57 | URL: http://ppyret.blogg.se/

fin blogg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: