2011-01-04
 22:38:54

Sjukt bra det här..

Första inlägget på 2011 och det är en 4 januari idag, duktigt där..

För att göra er lite uppdaterade för vad som har hänt i mitt liv så hade jag en awesome nyårsafton med delar av min fantastiska klass :)<3
Dagen efter vaknade jag och hade helt tappat min röst, det kom liksom ingen ljud när jag pratade så jag fick köra med viskningar under hela morgonen, när jag gick hem fick jag tillbaka rösten lite men var grymt hes!
Den 2 januari var det avskedsfest för Brooke, men kunde inte komma för jag låg hemma i sängen med ont i halsen, feber, huvudvärk och var jättehes.. Var jätteledsen för att jag inte kunde komma, Brooke åkte ju den sen 3:de och jag kände att jag inte sagt hejdå till henne ordentligt på nyårsafton... Dagen spenderade framför Gossip Girl, såg ca 6 avsnitt, favvoserien alltså, awesome!
Igår låg jag också hemma och hostade och var hes.. (att aldrig denna "heshet" vill släppa", då såg jag dubbelt så många gossip girl avsnitt som jag gjorde dagen innan (11), hej jag är socialdemokrat! :P

Idag mådde jag ovanligt bra förutom min "heshet" så vid 2-tiden åkte jag in till stan för att skaka rumpa med emma, men när vi kom till FU var det storstädning så de hade stängt både idag och imorgon, sug! Istället gick vi till stan och jag köpte ett par jättemysiga tofflor och ett par sminkborstar på lindex, emma köpte supersnygga haremsbyxor och likadana borstar :)
Sen gick vi till elsas hus som var öppet men ändå inte.. dörren var öppen med det var inte en kotte där, men vi gick upp till danssalen och stretchade och dansade :) Det var dock ganska creapy att vara där för vi hörde massa konstiga ljud, en läskig hiss, plötsliga dörrsmällar och ett meddelande på tavlan: "Hej veronica!" gjorde det inte bättre.. Tror det spökar på Elsas..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: