2011-01-08
 18:46:21

Dom tog mitt barn!

Hoppas ni alla har haft en hyfsad lördag, bättre än min i alla fall. Min dag har mest bestått av dator, plugg, övningskörning (roligt, tränade på att sladda) och tittat på "No ordinary family" (reprisen), riktigt bra serie, ni borde se det om ni inte redan gör det. Andra avsnittet visas imorgon kl. 20.00 på 5an :)

Juste, om ni är lite förvirrade över min rubrik:
Spelade lite sims 2 förut, hade en familj på en mamma, pappa och ett litet barn. Sen var mamman på jobbet och sen var pappan hemma med barnet men så dog pappan så barnet blev ensamt en stund innan mamman kom hem. Dagen efter så kom en socialarbetare, skällde upp mamman och tog barnet och åkte iväg med det. (Lugn emma, det är inte familjen Stålbom jag pratar om, det är en annan familj jag gjorde :) Vår fina familj är i tryggt förvar :D)

Det var allt för mig, kvällen kommer nog bestå av mer plugg och dator. Social som jag är :*


Emma
PUBLICERAT: 2011-01-08, 19:49:16

HAHAHAHAHAHAHA JA BA

OMMMG OM DET ÄR VÅR FAMILJ SÅ SKA JAG DÖDA HENNE!!!!!


Emma
PUBLICERAT: 2011-01-09, 11:47:43

Nu går det att kommentera min blogg igen! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: