2011-02-27
 22:00:06

duktig veronica

Idag har jag varit riktigt duktig!

Jag har:

  • Pluggat matte.
  • Handlat lite mat.
  • Städat, dammat och dammsugit rummet.
  • Lagat middag.
  • Läst klart "ett öga rött"

Duktigt tkr jag ;) Som sagt blev maten riktigt lyckad och nu sitter jag här och bloggar, facebookar och allt möjligt samtidigt som jag tittar på en film på 3an, 21 :) Handlar om en överintelligent kille typ =) Jag håller också på att ladda ner "ett öga rött" på film som jag ska se ikväll/inatt :) Vi har studiedag imorgon så jag kan vara uppe hela natten lång utan bekymmer :P

Men nu börjar filmen igen så nu ska jag rusa iväg, puss på er :) Visst har jag varit lite duktig idag på att blogga, detta blir 4e inlägget! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: